Ετικέτες

Σάββατο 21 Μαΐου 2016

Άγιοι Κωνσταντίνος και Ελένη


ΒΙΟΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΣΤΕΠΤΩΝ ΚΑΙ  ΙΣΑΠΟΣΤΟΛΩΝ
ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΕΛΕΝΗΣ


ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ

Είναι γνωστό πως λίγα πρόσωπα στη μακραίωνη πορεία της ανθρωπότητας τιμήθηκαν από την Ιστορία με τον τίτλο του Μεγάλου. Εξέχουσα ανάμεσά τους μορφή αποτελεί αναμφίβολα ο Μέγας Κωνσταντίνος. Κι αναδείχτηκε πραγματικά Μεγάλος, όχι μόνο σε έργα πολιτικής σύνεσης, οικονομικής διαχείρισης, διοικητικής μεταρρύθμισης, στρατιωτικής δεξιοτεχνίας, φρόνησης και ανδρείας, αλλά, με άριστο συνδυασμό, Μεγάλος και σε έργα μεγάλα, στερέωσης του μέχρι τότε χειμαζομένου Χριστιανισμού, ενίσχυσης της Ορθόδοξης Εκκλησίας, αποκατάστασης της εσωτερικής της ενότητας, τιμής των αγίων Μαρτύρων, ανέγερσης ναών, σύγκλησης Συνόδων...

ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ: Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΟΧΛΕΙ – ΑΥΤΟΝ ΠΟΛΕΜΑΝΕ


Ο δημιουργός των ονειρικών ενορχηστρώσεων στα έργα «Αλέξανδρος», «Μαρμαρωμένος Βασιλιάς»,
«Χαίρε Θάλασσα μου-Καλή Παναγιά!», «Υπερμάχω», «Ω γλυκύ μου Έαρ», «Για την Σμύρνη», σε μια διαφορετική συνέντευξη, μιλά στο «Παρόν» για τον πόλεμο που δέχεται η Ορθοδοξία και ο Ελληνισμός από τη
νέα τάξη πραγμάτων και την παγκοσμιοποίηση αλλά και για την απελπισία που μαστίζει τους νεοέλληνες λόγω έλλειψης πίστης......
Στις 21 Νοεμβρίου η Εκκλησία μας εορτάζει τα Εισόδια της Θεοτόκου και ο Σταμάτης Σπανουδάκης μας μιλά με αφορμή τη μεγάλη Θεομητορική εορτή, για την τεράστια αγάπη που τρέφει για την Παναγία, τη μανά όλων μας και μεσίτρια μεταξύ του κόσμου και του Θεού, η οποία σκεπάζει με την αγκαλιά της τη χώρα μας από κάθε κακό.

Παρασκευή 20 Μαΐου 2016

Συνεχίζεται Το Μπαράζ Τουρκικών Παραβιάσεων Στο Αιγαίο. Οπλισμένα Τέσσερα Μαχητικά


Οπλισμένα ήταν τέσσερα τουρκικά μαχητικά αεροσκάφη από το σύνολο των τουρκικών σχηματισμών που εισήλθαν χθες Τρίτη, στο FIR Αθηνών χωρίς να καταθέσουν σχέδια πτήσεως.....

Κυριακή 15 Μαΐου 2016

Για την μέλλουσα να συνέλθει Μεγάλη, Πανορθόδοξη Σύνοδο - Παναγιώτης Μαρτίνης

Αγαπητέ Τάσο,
Επειδή πολλά λέγονται και γράφονται για την μέλλουσα να συνέλθει Μεγάλη, Πανορθόδοξη Σύνοδο, θα σε παρακαλούσα να αναρτήσεις στο  blogk σου και μερικές, φυσικά όχι αλάνθαστες, απόψεις μου.

1.Έχω την γνώμη ότι η μέλλουσα να συνέλθει σύνοδος δεν μπορεί να αυτοπροσδιοριστεί ως «Οικουμενική». Όλες οι προ αυτής Οικουμενικές Σύνοδοι προσδιορίζονταν μετά την σύγκλησή τους και τις αποφάσεις τους. Π.χ. κατά τον Καθηγητή Βασίλειο Στεφανίδη, η Β΄ Οικουμενική σύνοδος «…επισήμως ανεγνωρίσθη ως οικουμενική υπό της εν Χαλκιδόνι τετάρτης Οικουμενικής συνόδου (451 μ.Χ.)». Περίπου το ίδιο ίσχυε για όλες τις Συνόδους, δηλαδή η επόμενη αναγνώριζε την οικουμενικότητα της προηγούμενης. Γι’ αυτό το λόγο ακριβώς η σύνοδος του 879 επί πατριαρχίας του Μ. Φωτίου παρόλο που είχε όλα τα στοιχεία οικουμενικής συνόδου, δεν ανεγνωρίσθη ως 8η από καμία μετ’ αυτήν σύνοδο, ακόμη και από την σύνοδο του 1351 η οποία δικαίωσε τις θέσεις του Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά και από πολλούς αναγνωρίζεται ως η 9η οικουμενική σύνοδος. Μάλιστα η σύνοδος του 879, «κατέταξε την Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο (789) μετά των Οικουμενικών Συνόδων.
2.Σε καμία σύνοδο οικουμενική ή και τοπική δεν λάμβαναν μέρος όλοι οι επίσκοποι π.χ. στην Α΄ Οικουμενική Σύνοδο (Νίκαια, 325 μ.Χ.), πάλι, κατά τον εκκλησιολόγο καθηγητή Βασίλειο Στεφανίδη, «Εν αυτή παρέστη ο Αυτοκράτωρ και περί τους 270 επισκόπους. Οι περισσότεροι των παρόντων επισκόπων ήσαν της Ανατολής, εκ δε της Δύσεως μόνο πέντε, ο Κορδούης Όσιος, ο Καρχηδόνος και τρεις άλλοι επίσκοποι…  τον Πάπα Σίλβεστρον αντιπροσώπευαν δύο πρεσβύτεροι».

Επιχείρηση Μεταφοράς 150 Προσφύγων Από Τη Χίο Στην Κω


ΟΜΟΡΦΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΑΠΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑ


Σάββατο 14 Μαΐου 2016