Ετικέτες

Παρασκευή 21 Απριλίου 2017

Ο Μακαριστός Γέροντας Μάρκελλος μιλάει για τους αόρατους ασκητές του Αγίου Όρους


μάρκελλος

Ο Μακαριστός Γέροντας Μάρκελλος μιλά για τους αόρατους ασκητές του Αγίου Όρους.

ΤΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΧΡΙΣΤΟΣ

Μέ ονομάζετε Κύριον , αλλά δέν μέ υπακούετε. 
Μέ ονομάζετε  Φως   , αλλά  δέν μέ βλέπετε. 
Μέ ονομάζετε  οδόν ,   αλλά  δέν μέ ακολουθείτε. 
Μέ ονομάζετε  ζωήν ,    αλλά  δέν μέ επιθυμείτε . 
Μέ  ονομάζετε Σοφίαν , αλλά δέν μέ  συμβουλεύεσθε .
Μέ ονομάζετε Αλήθειαν , αλλά δέν μέ πιστεύετε.  
Μέ ονομάζετε  Παντοδύναμον , αλλά δέν μέ  εμπιστεύεσθε. 
Μέ ονομάζετε Δίκαιον , αλλά δέν μέ  φοβείσθε .
Μέ  ονομάζετε Πατέρα , αλλά δέν γίνεσθε παιδιά μου . 
Μέ ονομάζετε  Σωτήρα , αλλά δέν θέλετε τήν σωτηρία σας .

Στις 23 Απριλίου τιμάται ο Άγιος Γεώργιος – Γιατί θεωρείται Προστάτης των Στρατιωτών


Άγιος Γεώργιος

Ο Κατεξοχήν στρατιωτικός Άγιος είναι ο Άγιος Γεώργιος, Μεγαλομάρτυς, Ταξιάρχης, Καλλίνικος και Τροπαιοφόρος. Σύμφωνα με τον ψευδο-Κωδινό στη [βυζαντινή] αυλική εθιμοτυπία ένα έμβλημα που παρίστανε τον Άγιο Γεώργιο έφιππο μεταφερόταν στην πομπή ξεχωριστά από αυτά των τεσσάρων μεγάλων στρατιωτικών μαρτύρων, Δημητρίου, Προκοπίου και των δύο Θεοδώρων.

Ο φαρισαϊσμός του ΕΓΩ - Άγιος Παΐσιος Αγιορείτης


Δυστυχώς μερικοί έχουν παράλογες απαιτήσεις από τους άλλους. Θέλουν να έχουν όλοι ίδιο πνευματικό χαρακτήρα με τον δικό τους, και όταν κάποιος δεν συμφωνεί με τον χαρακτήρα τους, δηλαδή ή είναι λίγο επιεικής ή λίγο οξύς, αμέσως βγάζουν το συμπέρασμα ότι δεν είναι πνευματικός άνθρωπος.

Άγιος Παΐσιος Αγιορείτης






πηγή: http://anastasiosk.blogspot.gr/2017/04/blog-post_774.html

Ο ιδιοκτήτης της Google και άλλοι δισεκατομμυριούχοι, προσπαθούν να ζήσουν για πάντα




Περίπου 150.000 άνθρωποι πεθαίνουν κάθε μέρα στον κόσμο. Κάποιοι όμως που έχουν την οικονομική δυνατότητα, δεν θέλουν να είναι ανάμεσα σε αυτούς. Και η επιστήμη προσπαθεί να τους βοηθήσει.

Η ανάγκη για την καταπολέμηση της γήρανσης, ιδίως μεταξύ των εύπορων αυτού του κόσμου δεν είναι κάτι νέο. Είναι κάτι που προσπαθούν από παλιά. Και ξοδεύουν αρκετά χρήματα για αυτόν τον σκοπό.

Και στην εποχή μας, οι νέες τεχνολογικές καινοτομίες, ίσως το κάνουν πραγματικότητα.

Ο ιατροδικαστής Φίλιππος Κουτσάφτης αποκαλύπτει πώς πέθανε ο Χριστός


Ο Χριστός δεν πέθανε πριν από τη Σταύρωση, γιατί υπήρχε λόγος. Υπερέβη τα ανθρώπινα μέτρα και το ότι άντεξε και ανέβηκε στον Σταυρό είναι ακόμα ένα δείγμα της θεότητάς Του» αποκαλύπτει ο καταξιωμένος ιατροδικαστής Φίλιππος Κουτσάφτης χαρακτηρίζοντας τον θάνατο του κυρίου αργό και λίαν βασανιστικό. Αναφέρεται, μάλιστα σε συγκεκριμένα σημεία της πορείας του Χριστού προς τον Γολγοθά και στα βασανιστικά μαρτύρια περιγράφοντας μια κατάσταση που δεν αντέχεται με βάση τα ανθρώπινα μέτρα.

Ο κ. Κουτσάφτης, έχει κάνει μια συστηματική μελέτη εξετάζοντας όλες τις πηγές και αναλύοντας τα Πάθη, αλλά και τον μαρτυρικό θάνατο που είχε ο Χριστός, με επιστημονικό τρόπο.

Στη συνέντευξη που ακολουθεί επιχειρεί να δώσει –στο μέτρο του εφικτού- μια επιστημονική μελέτη για το πώς προήλθε ο θάνατός Του. Η «ιατροδικαστική» έκθεση του κ. Κουτσάφτη έχει εξαιρετικό ενδιαφέρον.

Ἡ “Διακαινήσιμος” ἑβδομάδα - Γιατί ονομάζεται έτσι;


Ολόκληρη η εβδομάδα από το άγιο Πάσχα μέχρι την επομένη Κυριακή, δηλαδή, την Κυριακή του Θωμά, λέγεται «διακαινήσιμος».
Γιατί ονομάζεται έτσι;

Στην παλαιά εποχή στην Εκκλησία υπήρχε η τάξη των Κατηχουμένων, όσων δηλ. προέρχονταν από τους ειδωλολάτρες ή τους Ιουδαίους και διδάσκονταν τις αλήθειες της χριστιανικής πίστεως για να γίνουν μέλη της με το Μυστήριο του Βαπτίσματος.
Το Βάπτισμα δεν ήταν τότε ατομικό ή οικογενειακό γεγονός, όπως σήμερα, αλλά γεγονός που αφορούσε το πλήρωμα της Εκκλησίας.
Γι’ αυτό οι Κατηχούμενοι βαπτίζονταν ομαδικά κατά τη νύχτα του Μ. Σαββάτου προς την Κυριακή του Πάσχα. Με το βάπτισμα στο νερό ο «παλαιός άνθρωπος», ο άνθρωπος της αμαρτίας με τη χάρη του Αγίου Πνεύματος πεθαίνει και γεννιέται ο νέος, ο ανακαινισμένος, ο καινούριος που ζει την αναγέννηση, την ανανέωση.
Η εβδομάδα που ακολουθούσε το Πάσχα ονομάζεται «διακαινήσιμος» γι’ αυτό το γεγονός της ανακαινίσεως. Επειδή οι βαπτισμένοι ολόκληρη την εβδομάδα φορούσαν λευκά φορέματα ονομάζεται και «λευκή εβδομάδα».
Οι εφτά ημέρες της διακαινησίμου εβδομάδας θεωρούνται ως «μία» ημέρα, όπως η Κυριακή του Πάσχα. Οι πιστοί σύμφωνα με τον 66ο Κανόνα της Έκτης Οικουμενικής Συνόδου πρέπει να τη γιορτάζουν με πνευματική ευφροσύνη, δηλ. ψάλλοντας ψαλμούς και ύμνους, όχι με χορούς και διασκεδάσεις, συμμετέχοντας όλη την εβδομάδα στη λατρεία της Εκκλησίας κοινωνώντας καθημερινά, αν και την προηγουμένη ημέρα έφαγαν αρτύσιμα φαγητά, συνανιστάμενοι με τον αναστημένο Κύριο.